נתניהו: "פועלים במישור המדיני להוקעת חיזבאללה"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו: "פועלים במישור המדיני להוקעת חיזבאללה"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס למתיחות בצפון ולמאמצים המדיניים להעלות את הפרת הריבונות של חיזבאללה לשיח הבינלאומי: "אנחנו פועלים במישור המדיני כדי להוקיע את חיזבאללה ואת איראן ולהגביר את הסנקציות נגד שניהם"

    נתניהו צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס למתיחות בצפון ולחשיפת המנהרות ואמר: "מבצע מגן צפוני נמשך. חיילי צה"ל פועלים כל העת בנחישות, בשיטתיות, גם במזג אוויר סוער, לחשוף ולנטרל מנהרה אחר מנהרה. אנחנו זקוקים לאורך רוח, אבל עם אותה התמדה אנחנו נמשיך במבצע עד להשלמתו- עד לנטרול איום המנהרות בצפון. במקביל אנחנו פועלים במישור המדיני כדי להוקיע את חיזבאללה ואת איראן ולהגביר את הסנקציות נגד שניהם".

    נתניהו סיפר על שיחתו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין: "שוחחתי אתמול עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין. סיכמנו שמשלחות התיאום של צה"ל וצבא רוסיה יפגשו בהקדם, מקווה שבימים הקרובים, כנראה במוסקבה, ושהנשיא פוטין ואני ניפגש בהמשך. זאת בהמשך לשיחה שקיימנו בפריז שהייתה מאד חשובה כדי להבטיח את המשך התיאום המוסדר שנמשך כבר כמה שנים בין צבא רוסיה לצה"ל".

    נתניהו אמר: "אמרתי לנשיא פוטין שאנחנו ממשיכים במדיניות שלנו: לא נאפשר לאיראן להתבסס צבאית בסוריה, נמשיך לפעול נגד הנשק המדויק בלבנון ונשלים את סיכול איום המנהרות".

    בנוגע לסערת מינוי זעתרה בחיפה, אמר נתניהו: "הבוקר לפני הישיבה חיפשתי את ראש עיריית חיפה עינת קליש כדי לבקש ממנה לבטל את המינוי של סגן ראש עיר שתומך בחיזבאללה וחמאס, שמצהירים שבכוונתם להשמיד את מדינת ישראל. אני מקווה שתענה, ואני ושמח שחברנו אריה דרעי התחיל כבר לטפל בנושא ואני יודע שגם רבים אחרים התבטאו בו. זה דבר שאינו מתקבל על הדעת ומכיוון שהוא אינו מתקבל על הדעת הוא גם לא יתקיים, אני משוכנע בזה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      די לדיבורים שמענו הרבה אנחנו מצפים לראות לפחות קצת מעשים